سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور از دانشگاههای خارجی فاند/کمک هزینه دریافت کنیم؟ نکات مهم

اقدام برای دریافت کمک هزینه‌های تحصیلی می تواند بسیار اضطراب آور و وقت گیر باشد، به خصوص اگر به دنبال کمک‌ هزینه‌های رقابتی باشید. چه چیزی بهتر از این که بتوانید برای بورسیه‌‌ای که شانس بالایی برای دریافت آن دارید اقدام کنید.

اگر می‌خواهید برای کمک‌های تحصیلی آسان اقدام کنید، این مقاله را از دست ندهید. ابتدا، کمی درباره چیزی که به عنوان بورس تحصیلی آسان از آن یاد می‌شود، صحبت خواهم کرد. سپس، به موارد مهمتر می‌رسم و شما را در جهت دریافت این بورسیه‌ها راهنمایی می‌کنم، – ممکن است اگر درباره چگونگی دریافت بورسیه‌ها و موفقیت، بیشتر بدانید شگفت زده شوید.

چه چیزی باعث می شود دریافت یک بورس تحصیلی آسان شود؟

در بسیاری از بورس‌های ملی محبوب (مانند هزاره گیتس یا کوکا کولا)، شما با چندین هزار متقاضی برای دریافت مبلغ بسیار زیادی رقابت می کنید. حتی اگر شما یک دانشجوی عالی باشید و تمام مدارک تحصیلی لازم را ارائه داده باشید، شانس شما برای برنده شدن بورس تحصیلی با توجه به تعداد زیاد دانشجویان متقاضی بسیار غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

هنگامی که ما درباره بورس تحصیلی آسان صحبت می کنیم، در واقع درمورد بورس تحصیلی‌ حرف می‌زنیم که شانس بیشتری برای دریافت آن دارید (حتی اگر مقدار نسبتا کمی باشد.)

بورس‌های تحصیلی بسیار کمی وجود دارند که با فراهم کردن تمام شرایط لازم، دریافت مبلغ جایزه را تضمین کنند (هر چند که وجود دارند – بعدا به آنها مراجعه می کنم). در هر صورت شما نمی‌توانید صد درصد از دریافت بورس تحصیلی مطمئن باشید، اما می‌توانید به دنبال بورسهای تحصیلی باشید که شانس برنده شدن شما حداقل بالاتر از میانگین باشد.

یک نکته کوچک: آسان برنده شدن در مقابل درخواست آسان

بسیاری از بورسهای تحصیلی وجود دارند که از طریق فرآیندهای بسیار کوتاه، ساده و آسان میتوان برای آنها درخواست کرد. ارائه درخواست برای این بورسهای تحصیلی هوشمندانه به نظر می‌رسد- چراکه زمان و انرژی زیادی نمی‌طلبند – اما توجه داشته باشید بورسیه‌هایی که درخواست برای آنها بسادگی امکان پذیر است الزاما به همان سادگی اعطا نخواهند شد.
این بورسهای فوق العاده ساده احتمالا انبوهی از متقاضیان را جذب می کنند؛ مانند لاتاری (به غیر از اینکه رایگان است)- زیانی نداردند، اما روی برنده شدنتان نمی‌توانید حساب چندانی کنید.

...

توضیحات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

چطور از دانشگاههای خارجی فاند/کمک هزینه دریافت کنیم؟